L’ordine esecutivu di Biden cerca di cuntrullà e principali imprese americane | Notizie di l’affari è di l’ecunumia


U presidente Joe Biden firmerà un vastu ordine esecutivu destinatu à prumove a cumpetizione in tutte l’industrie americane è in u mercatu di u travagliu, invitendu i regulatori à piglià misure per abbassà i prezzi di a droga, indurisce l’applicazione di e fusioni in tecnulugia è banca è dà à i travagliadori più putere di cambià di travagliu è di negocià salari più alti.

Mentre ci hè un bellu pezzu per andà da una direttiva presidenziale à i regulamenti finali, a direttiva di u presidente cerca di affruntà a forte crescita di cunsulidamentu di l’industrie in l’ultimi dui decennii, chì hà suscitatu preoccupazioni chì e più grandi cumpagnie soffocanu a cumpetizione è l’innovazione.

A Casa Bianca inculpa a diminuzione di a cumpetizione in tutta l’ecunumia per l’aumentu di i prezzi per i cunsumatori per necessità cum’è medicinali prescritti, a riduzione di i salarii per i travagliadori è agisce cum’è un frenu per a crescita è l’innovazione.

“I prezzi più alti è i salarii più bassi causati da a mancanza di cumpetizione sò avà stimati à custà a casa mediana americana 5 000 $ à l’annu”, hà dettu l’amministrazione.

Ma a Camera di Cummerciu di i Stati Uniti hà lanciatu un rimproveru per l’approcciu di Biden.

“L’ordine esecutivu d’oghje hè custruitu annantu à a cridenza difettosa chì a nostra ecunumia hè troppu cuncentrata, stagnante è ùn riesce micca à generà investimenti privati ​​necessarii per spronà l’innovazione”, hà dettu Neil Bradley, vicepresidente esecutivu di u lobby di l’affari. “Tali rivendicazioni diffuse sò fora di cuntattu cù a realtà, chì a nostra ecunumia hà dimustratu di esse resistente è ferma l’invidia di u mondu”.

L’ordine include 72 iniziative di più di una duzina d’agenzie federali. Eccu dettagli nantu à alcune di l’iniziative spiegate in l’ordine:

Restaurazione di e Regole Internet Aperte

Biden dumanda à a Cummissione Federale di Cummunicazione di i Stati Uniti di ristabilisce e regule di neutralità di a rete implementate da l’ex presidente Barack Obama chì impedisce à i fornitori di servizii Internet di bluccà o rallentà certi cuntenuti o di accelerà a consegna per un prezzu [File: Chip Somodevilla/Getty Images/AFP]

A Cummissione Federale di Cummunicazione hè invitata à ristabilisce e regule di neutralità di a rete chì impedianu à i fornitori di servizii Internet di bluccà o rallentà certi cuntenuti o di accelerà a consegna per un prezzu. Queste regule eranu state messe in opera da l’anzianu presidente Barack Obama, ma sò state ripresentate da l’ex presidente Donald Trump.

L’ordine chjama dinò à a FCC per impedisce à i fornitori d’Internet di neguzià trattati esclusivi cù i pruprietarii chì lascianu i locatarii cù una sola opzione internet, è per limità e tasse di terminazione elevate e cumpagnie di cavi fatturanu quandu i consumatori cambianu di fornitore.

A Cummissione Federale di u Cummerciu hè invitata à stabilisce regule nantu à a raccolta di dati da e cumpagnie tecnulugiche è regulamenti chì impediscenu “metudi ingiusti di cumpetizione” da e più grandi piattaforme tecnologiche per prutege l’imprese chì dipendenu da e cumpagnie per ghjunghje à i clienti.

Policing Fusioni Bancarie

L’ordine, chì culpisce a cunsulidazione in banca per elevà i costi per i cunsumatori è restringe u creditu à e piccule imprese, chjama u Dipartimentu di a Ghjustizia è i regulatori bancarii à aghjurnà e linee guida nantu à e fusioni bancarie per rinfurzà l’esaminazione di l’affari.

L’Uffiziu di Prutezzione Finanziaria di u Cunsumatore hè dumandatu à emette regule per fà più faciule per i cunsumatori di cambià di banca permettendu di scaricà i so dati bancari è di purtalli cun elli.

Migliurà l’assistenza sanitaria

L’ordine hè destinatu à e zone induve si dice chì a mancanza di cumpetizione aumenta i prezzi è riduce l’accessu à l’assistenza di qualità, cuminciendu cù i prezzi di i medicinali prescritti.

L’ordine di Biden inviterà i funzionari federali di a salute à travaglià cù i Stati per vene cun prughjetti per importà medicinali da u Canada, induve sò più economiche.

U pianu di u presidente in certi modi riprisenta e pulitiche chì l’anzianu presidente Donald Trump hà prupostu un annu fà.

L’ordine esecutivu di Biden mira à e zone induve dice chì a mancanza di cumpetizione aumenta i prezzi di i medicinali prescritti è riduce l’accessu à l’assistenza sanitaria di qualità [File: George Frey/Reuters]

Dopu, u Canada s’hè difesu di a pruposta di lascià à l’Americani importà medicine, è u vicinu di u nordu hà dopu impostu misure chì limitanu a distribuzione di droghe per prutege u so fornimentu da e vendite à l’ingrossu attraversu a fruntiera.

Biden hà urdinatu à u Dipartimentu di Salute è Servizi Umani di emette un pianu cumpletu in 45 ghjorni per cuntrastà i prezzi elevati di a droga.

Chì puderia ripurtà e pruposte di Trump è di alcuni Democratici per cunsultà e droghe à i prezzi più bassi pagati in i paesi cù sistemi di salute naziunali.

Hè una mossa chì i pruduttori di a droga anu dettu chì stuzzicherebbe l’innovazione. I gruppi di cummerciu di l’industria, a Ricerca Farmaceutica è i Produttori d’America è l’Organizazione per l’Innovazione Biotecnologica, ùn anu micca subitu rispostu à e richieste di commentu.

Biden urgerà ancu à l’FTC di piantà i pruduttori farmaceutichi di pagà i so cumpagni generichi per ritardà l’entrata in u mercatu di versioni di medicazione à prezzu più bassu. Questa idea face parte di una legislazione pendente in u Senatu è si allinea cù e prumesse di campagna chì Biden hà fattu l’annu scorsu.

L’Associazione per a Medicina Accessibile, u gruppu cummerciale di punta per l’industria di i medicinali generici, hà dichjaratu ch’ellu aspetta di travaglià cù l’amministrazione Biden per aumentà l’adopzione di generichi è biosimilari à costi più bassi “è rimedia u numeru crescente di politiche di u guvernu è di i pagatori chì premianu perversamente l’usu di marche di prezzu à nantu à i cuncurrenti generichi o biosimilari “.

U cunsulidamentu di l’uspidale hà aumentatu i costi di l’assistenza sanitaria è hà riduttu u serviziu per alcune cumunità, in particulare e zone rurali, nota l’ordine. L’ordine esecutivu urdina à u Dipartimentu di Ghjustizia è à a FTC di stringhje e so linee guida di fusione per l’affari di l’uspidale. Dirige ancu HHS per sustene e regule di trasparenza di i prezzi di l’ospedale è finisce l’implementazione di a legislazione per affrontà a fatturazione sorpresa di l’ospedale.

Misure à Benefiziu di l’Agricultori

L’ordine chjama à e novi regule per benefiziu l’agricultori è l’agricultori. Indirizza u Dipartimentu di l’Agricultura per fà più faciule per l’aziende di vacche, porci è aviculture à prucede à grandi trasformatori s’elli sò sottupagati o rappresagliati.

L’ordine di Biden chiede à u Dipartimentu di l’Agricultura di i Stati Uniti di cunsiderà l’emissione di nuove regule chì definiscenu quandu a carne pò purtà etichette “Produttu di l’USA” per limità l’imprese da etichettà i cibi prudutti à l’oltremare cum’è di fabricazione americana quandu era solu trattatu in casa. [File: John Flesher/AP Photo]

Dumanda ancu à l’USDA di cunsiderà l’emissione di novi reguli chì definiscenu quandu a carne pò purtà etichette “Produttu di l’USA” per limità l’imprese da etichettà i cibi prudutti à l’oltremare cum’è fatti di l’Americana quandu era simpliciamente trasfurmatu in casa.

A misura cumanda ancu à u Dipartimentu di l’Agricultura per aiutà i agricultori à accede à i mercati è riceve un ritornu equu nantu à i so beni, cumprese u supportu di sistemi alternativi di distribuzione di alimenti cum’è i mercati di l’agricultori è u sviluppu di standard è etichette affinchì i cunsumatori possinu sceglie di cumprà prudutti chì trattanu ghjustamente l’agricultori.

Incuragisce a FTC à impedisce à i pruduttori di apparecchiature di limità a capacità di i cunsumatori di riparà i prudutti in butteghe indipendenti o per contu soiu.

A mossa hè destinata à benefiziu specialmente di l’agricultori, chì affrontanu costosi costi di riparazione da i pruduttori di trattori chì utilizanu strumenti è software pruprietarii per impedisce à terze parti di travaglià in apparecchiature.

Limitazione di Accordi non cumpetiti

L’elementu di u mercatu di u travagliu di l’ordine si concentra nantu à limità l’accordi di non cumpetizione chì sò diventati cumuni in certe industrie è limitanu a mobilità di i travagliadori. A misura dumanda ancu regule antitrust aggiornate in quantu à e cumpagnie chì spartenu l’infurmazioni salariale è di benefiziu per evità di cumpete per i travagliadori.

Dumanda à a FTC di eliminà i requisiti di licenza d’occupazione chì ponu creà barriere d’entrata per i novi candidati à l’impieghi in certi campi. Biden hà ancu reiteratu u so sustegnu à una pruposta di legi pro-labour chì hà passatu a Camera è hè bluccata in u Senatu, ciò chì renderebbe più faciule per i travagliadori l’urganizazione in i sindicati.

Cumbattimentu di a linea aerea, Tariffe di Spedizioni

Biden hà ancu scopu di cunsulidà si in l’industria aerea, in particulare e spese extra per e cose cume i bagaglii, i servizii in volu è l’annullamenti, chì sò “spessu alzati à passi di serratura, dimustrendu una mancanza di pressione competitiva significativa”, secondu a Casa Bianca. .

U EO dice chì e prime 10 compagnie aeree anu raccoltu 35,2 miliardi di dollari in tasse assortite in 2018, paragunatu à solu 1,2 miliardi di dollari in u 2007.

L’ordine incarica u Dipartimentu di i Trasporti per assicurassi chì e spese sò trasparenti è, quandu u serviziu ùn hè micca furnitu, rimbursatu.

Per e ferrovie, attualmente dominate da solu una manciata di cumpagnie ferroviarie di merci, a misura richiederebbe à i pruprietari di e strade di dà u dirittu di passaghju à u ferraghju di i passeggeri è di trattà ugualmente altre cumpagnie di merci. A misura tratta ancu e spese di spedizione, chì i pruduttori naziunali sò attualmente costretti à pagà à e cumpagnie straniere.

I gruppi mercantili di ferrovia è di trasportu marittimu anu manifestatu a so opposizione à l’ordine di Biden, dicendu chì ci hè una cuncurrenza sufficiente trà e so industrie è chì l’ordine li mette in svantaghju.

“Invitemu tutti à piglià decisioni basate nantu à i fatti veri nantu à a situazione prima di creà risultati negativi à longu andà per mezu di cambiamenti regulatori pocu cunsiderati per trattà una situazione temporanea”, John Butler, presidente è direttore generale di u gruppu cummerciale World Shipping Cunsigliu, hà dettu in una dichjarazione.

Roli per Agenzie

L’ordine Biden ripete un ordine di l’amministrazione Obama in 2016 chì dice chì l’agenzie di u guvernu al di là di quelli rispunsevuli di l’applicazione di l’antitrust avianu un rolu à ghjucà in a prutezzione di i cunsumatori, di i travagliadori è di l’imprese da esse danneggiati da casi di putenza di mercatu in l’ecunumia.

A differenza di l’ordine Biden, però, Obama ùn hà micca urdinatu à e agenzie individuali di piglià azzioni specifiche è invece li hà dumandatu di vene cun i so propri piani.

Questu ordine hà basatu un rapportu da u Cunsigliu di i Cunsiglieri Ecunomichi chì descrive evidenze chì l’industrie di l’ecunumia di i Stati Uniti soffrenu di un consolidamentu crescente è di una diminuzione di a concorrenza.

Da tandu, l’attenzione à u putere di e cumpagnie duminanti hè cresciuta solu quandu l’ecunumisti è i decisori pulitichi suscitanu preoccupazione chì a crescente concentrazione sta affannendu grandi fasce di l’ecunumia è cuntribuendu à prublemi cum’è iniqualità di redditu, salarii stagnanti è crescita di produttività bassa.

Mentre a redazzione è l’implementazione di novi reguli è regulamenti pò piglià mesi è seranu largamente trattati da dipartimenti è agenzie individuali, a Casa Bianca hà fattu capisce chì s’aspetta chì l’ordine esecutivu pò purtà à cambiamenti significativi chì comportanu un impattu maiò nantu à parechje industrie.

L’ordine di Biden ripete un ordine di l’amministrazione Obama in u 2016 chì dicia chì l’agenzie di u guvernu al di là di quelli rispunsevuli di l’applicazione di l’antitrust avianu un rolu à ghjucà in a prutezzione di i cunsumatori, di i travagliadori è di l’imprese da esse dannighjati da casi di putenza di mercatu in l’ecunumia [File: Jonathan Ernst/Reuters]

A misura face avanzà a spinta di l’amministrazione per intensificà l’infurzazione antitrust à mezu à critiche diffuse chì l’infurzatori di u Dipartimentu di Ghjustizia è di a Cummissione Federale di u Cummerciu ùn sò micca andati abbastanza luntanu per e fusioni di polizia è u cumportamentu anticompetitivu.

U mese scorsu, Biden hà numinatu inaspettatamente a prufessora di a Columbia Law School, Lina Khan, à u capu di l’FTC, postu chì unu di i più impurtanti difensori di una agenda antitrust assai più forte hè incaricata di l’agenzia.

Biden ùn hà ancu nominatu un capu per a divisione antitrust di u Dipartimentu di a Ghjustizia, lascendu l’unità senza dirigenza pulitica cinque mesi in l’amministrazione mentre avanza cun un casu di monopoliu contr’à Google di Alphabet Inc. è una causa per bluccà 30 miliardi di dollari pruposti da Aon Plc acquisizione di Willis Towers Watson Plc.

U sforzu di a Casa Bianca aghjusta à una spinta generalizata per una rinfurzazione antitrust più forte in Washington, induve e maghjurità bipartitane di u Cumitatu Ghjudiziariu di a Casa in ghjugnu anu avanzatu sei prughjetti antitrust, destinati principalmente à e più grandi imprese tecnulugiche. E pruposte riprisentanu un sforzu per rinnovà e leggi antitrust è dà à l’infurzatori di a cumpetizione più autorità.





Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *